![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Så levende du beskriver alle duftene! Min nabo i Nafplio tenner røkelse på balkongen hver søndag, så det er duften av søndagsmorgen for meg.
Og appelsintrærne! Når de blomstrer - det er den beste duften i verden! |
|
||||
|
||||
![]()
Att läsa om Kalymnosdofterna blir nästan för mycket
![]() ![]() ![]() Tack för påminnelsen Monica ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härlig läsning!
Grekland doftar verkligen speciellt! Minns när jag lämnade Grekland med färjan till Italien och åkte vidare till Toscana..vackert men det luktade inte något speciellt! Älskar Greklands alla dofter! Särskilt kryddofterna, man känner dem till och med när man står på däck och närmar sig en ö med färjan! Ljuvligt!! ![]() //Stina, som längtar! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kan bara instämma med Riitta! Kalymnos dofter är något alldeles speciellt! När jag kommer hem efter en resa därifrån så står jag där i tvättstugan och velar fram och tillbaka med en del av tvätten... ska jag eller ska jag inte... Jag vill behålla doften så länge som möjligt! Ett år hade jag en handduk som det tog LÅNG tid för mig att tvätta. Den låg där i tvättstugan och varje gång jag var dit så var jag där och snusade... Till slut var jag tvungen att inse att det inte var riktigt friskt... ![]() Eva - som snart, snart är där! |
|
||||
|
||||
![]()
Eva, vi kanske skulle uppfinna Kalymnosparfym
![]() ![]() Lyckliga du som snart är där ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
![]() |
|
|