![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Hej igen!
NU är det bara två veckor kvar tills vi åker, och undrar lite vilken temperatur det är på kvällarna och vilken temperatur det är i vattnet eller förväntas vara om två veckor? Måste man ha långbrallorna på, eller kan man strutta runt i shorts ?
|
|
|
||||
|
||||
|
Hej ioslinajr!
Den här sidan (på tyska) är jättebra, tycker jag: http://wetter.rtl.de/strandwetter/st...?strandid=2113 Trevlig resa! Själv åker jag till Karpathos om en vecka. Där är det också 19 grader i vattnet nu. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hej
Just nu är det jättevarmt på Naxos och nästan t-shirt värme på kvällarna. Definetift ok att strutta runt i shorts! Men börjar det blåsa så kanske en liten kofta på kvällarna är att rekommendera. Folk badar, men inte jag för jag är en badkruka och vill ha minst 21 grader. ![]() Nu behöver vi bara mer turister, det är väldigt lugnt. Var är alla???? Kom till Naxos! Vi ses Lotta
|
|
|
|||
|
|||
|
Vi kommer på lördag!
![]() Skönt med live update om vädret. Väderprognoser vet man av erfarenhet att man inte alltid kan lita på. ![]() /Henrik |
|
|
|||
|
|||
|
Vi kommer!
Själv flyger jag inrikes från Athen till Mykonos den 8 juli och sedan vidare till Syros men kommer att befinna mig på Naxos från 13:e juli till den 19:e. Lovar att åter besöka er restaurang minst två gånger! Ann-Charlotte |
|
|
|||
|
|||
|
Vi kommer imorgon!!! Ska bli SÅÅÅ gôtt!!! Hälsar värmlänningarna NickeLenaArne
|
![]() |
|
|