![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Sitter här och skall boka en Rhodosresa. Hittade City Center Hotel och tycker det verkar bra, men en sak blir jag lite fundersam över. Ving har i sin beskrivning "Smal balkong mot omgivningarna". Har någon bott där och kan tala om om man kan sitta på balkongen och titta på omgivningarna eller är det bara en fransk balkong? Stusse |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har bott på City Center fem ggr o tyckte då hotellet var kanon för dom hade en helt underbar personal i reception o eftersom vi var stamgäster så fick vi alltid hörnlägenheten så då hade man balkong runt hela rummet så man kunde gå ut ifrån två håll man kunde sitta o titta mot havet från ena hållet o andra hållet mot husen mitt emot. Man kan sitta på balkongen. Men tyvärr så har dom bytt ägare o den trevliga personalen i receptionen är inte kvar heller där. Ägaren är han som har Restaurang Victoria som ligger precis runt hotellet. Men vi bytte till Cactus som Fritidsresor har för där är inte så mycket mygg som vid City Center eftersom det ligger mitt i smeten. Cactus ligge precis så man kan välja windy beach eller ellie beach o är ett jätte bra hotell med super trevlig personal. Vad jag vet så är där vid gjort något på City Center men Cactus har dom gjort vid under vinterhalvåret. Jag hade hellre rekommenderat Cactus o där är jätte mkt stamgäster som kommer varje så år o blir fort fullbokat..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Tack för ditt svar. Tyvärr är det inte aktuellt att åka med Fritidsresor eftersom de har alldelse för dåliga avgångstider från Malmö. Vi har åkt till Rhodos 2 ggr varje säsong men vi har aldrig märkt av några mygg. Vi brukar åka i slutet på maj och i början på september. Är det kanske så att myggen fbara finns på sommarmånaderna? Stusse |
|
|||
|
|||
![]()
Myggen beror mkt på fuktigt det är nere på Rhodos så dom kan finnas där både i Maj o september för ibland åker vi inte hem förrän i september o då har det varit mygg.
Tyvärr så har Fritidsresor ändrat sina flygtider under året till Rhodos men kan bero på att dom flyger mycket merrän Thomas Cook gör så ändras flygtiderna. För i slutet av augusti så flyger man både ner o hem med Thomas Cook o inte med Fritidsresers eget bolag som är tusen ggr bättre än Thommas Cook.... |
![]() |
|
|