![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Bra initiativ MonkanS och Enigma!
![]() ![]() Men i höst måste det försökas igen, absolut! Då har vi iaf en till intresserad i mig hehe. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Såg den här tråden alldeles för sent, tyvärr!! Vi bor i Linköping o kommer gärna med på en träff till hösten, skall hålla koll på nya trådar nu. Har 31 dagar kvar till vår Naxos-resa och det känns just nu som en evighet! Hälsar Kicki |
|
||||
|
||||
![]()
Det här ser ju riktigt lovande ut inför höstens aktiviteter..
![]() Jo jag misstänkte nog att det var så att många inte sett den här tråden helt enkelt. Ha det så jätteskönt på Naxos.. ![]() ![]() För min del blir det en restresa till Kreta i höst nån gång... ![]() //Monica S |
|
||||
|
||||
![]()
Japp nu är det klart...
![]() ![]() Den 27 aug. sticker jag och MonkanS till Kreta och Platanias. Det ska bara bli så skönt att se det igen. Vi var där för två år sedan och stortrivdes. Dricka ouzo och Mythos samt ta den obligatoriska whiskyn på morgonen för att mota magproblem (inte för att blir några) men ändå ![]() Vi ska till samma ställe som då. Hotell Erato med närheten till stranden och lugnet (slipper gå över nån gata)... |
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla Östgötar på Kalimera!
![]() Ska vi försöka fixa till en Kalimeraträff ÄVEN här i Östergötland och Norrköping mån tro?? ![]() Tycker jag vore mycket trevligt! Dela med sig av sitt Grekland och prat i allmänhet över en god bit mat. ![]() Vad säga om att försöka redan i april kanske? ![]() Alla som är intresserade kan ju skriva här, så ser vi om det är någon mening mä't ![]() Mvh martinifk |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är absolut intresserad, får jag bara ihop det tidsmässigt är jag med
![]() //Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Åhh, hejja Martin!
April låter riktigt bra, jag är på ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ett intressant förslag men det måste ske före den 25 april om vi ska kunna vara med, dvs. 2 personner från min sida.
/Enigma |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Martin.. det låter riktigt kul...
![]() Hoppas bara att det finns intresse av en sådan träff denna gången. För vi är väl egentligen inte så tröga här i Östergötland.. Norrköping med omnejd. Jag har inget inbokat i april så det är fritt fram att bestämma datum. Före 25 april säger Enigma. Vad säger övrigt folk? Från mitt håll blir det också 2 personer som kommer då. //Monica S |
|
||||
|
||||
![]()
Hej.
Jättekul om det blir av denna gång. Förra gången så läste jag tråden några dagar för sent. Men tack vare Enigma så fick jag nu vetskap om att en träff är på gång. Kan träffen bli av före den 25 april, så kommer vi 2 personer. (Men vi har redan nu den 17 april uppbokad.) Häls Kristina |
|
||||
|
||||
![]()
Hej! efter 11 april funkar bäst för mig!
Reser till Kreta den 28:e mars och kommer hem den 11 april ![]() Annars funkar allt efter det för mig!! |
|
||||
|
||||
![]()
Det ser ut så att bäst passar den 24 april eftersom SonjaKyndel kommer från semester den 11 april och KristinaE är uppbokad den 17 april.
Enigma |
|
||||
|
||||
![]()
Precis min tanke också Enigma...
![]() Hur är det med dig då martinifk? Du som skakade liv i denna tråden. Kan du komma loss 24 april? //Monica S |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det är dock ett datum bland ytterst få som inte passar för min del ![]() Det är ju bäst med lördagar känns det som på alla sätt och vis, men vad säger ni om fredagen den 23 april istället? Skulle det kunna fungera kanske? ![]() ![]() Mvh martinifk |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fredag 23 april funkar för mig med.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej.
Även fredag 23/4 passar bra för oss. Häls Kristina och Peter. (jag har även tipsat Kalimera/arbets kompisar från Nyköping, får se om jag får med dem) Skulle verkligen bli kul om det blir av. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror att den 23 April kan gå bra. Har ett barnbarn som fyller år i dagarna men kan försöka få "kalaset" en annan dag. Kommer vi så är vi två.
//Ingela |
![]() |
|
|