![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nä nu jädrar...
Någon mer än jag som sett bekräftade båtturer försvinna?? Jag tänkte åkt söndag eller tisdag från Paros till Sifnos med NEL-lines kl 8.25. Har varit inne flera ggr på deras hemsida och kollat och fått pris på den (5,40€, kanon!) men nu är turerna helt plötsligt försvunna, såväl på gtp som på NELs egen hemsida?? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
*EDIT* Ser nu att ett blankt fält i "From"-kolumnen på GTP inte ska tolkas som att turen i fråga endast går datumet i TILL-rutan utan som att den går fr.o.m nu och till TILL-datumet. Därmed är turen officiell... hmmm.... Jag tror jag satsar några euro på att det är NELs sida som fått spatt och har is i magen... *EDIT IGEN* Hehe... lurade systemet. Ställde om systemtiden på min dator till 1 juni istället för 31 maj... et voilà, ca marche... sov lugnt alltså, gott folk! ![]() Senast redigerad av Rojo72 den 2009-05-31 klockan 15:35. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
För de som söker båtar finns fortfarande hopp. Aegean Speedlines annonserar på sin hemsida om att de kör igång två nya linjer 15/6, det handlar om Pireus - Ios - Thira (Sikinos) samt Pireus - Syros - Tinos - Mykonos.
Mvh Janérik |
![]() |
|
|