![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ojdå- så kul! Redan nio personer
![]() //Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Bra initiativ Hellen ![]() Min sambo (Peter) och jag hänger gärna på. Hälsar Ulrika |
|
||||
|
||||
![]()
Då blir vi minst 11 som det ser ut nu, alla som vill vara med. håll utkik här i denna tråden- det är här tid och plats kommer annonseras
![]() Bestämmer redan nu att det blir den 15:e //Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
En Kalimeraträff på Naxos låter som en mycket trevlig tillställning, men tyvärr åker vi hem den 14:e ![]() Hälsningar Lotta som förstår att man inte kan få allt |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén ![]() Senast redigerad av Hellen den 2009-06-05 klockan 22:48. |
|
||||
|
||||
![]()
Vi anländer till Naxos den 12! Två vuxna och fyra tonåringar men det går kanske bra?
![]() Mvh Christina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Om det inte vore alltför ogrekiskt så är ni jätte välkommna att ha Kalimera träffen på East West Då får ju jag också va med på ett hörn, det vore kul att träffa alla. Vi kan lätt fixa ett långbord till allihopa. Hör av er om det är intressant. MVH Lotta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad säger ni andra som skall delta? Jag hade tankarna när tråden startades att det skulle vara något mer grekiskt, och tanken var åt Prokopios- Ag. Anna hållet.
Samtidigt naturligtvis jättekul för Lotta att kunna vara med- men du har väl Kalimeraträffar varje dag? ![]() ![]() Skriv här eller skicka PM, så ser jag vad flest av er röstar för. // Helén- som gärna besöker Lottas restaurang, när jag inte vill äta grekiskt, vilket brukar inträffa mot slutet av vår resa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag är väldigt förtjust i Lottas thairestaurang, men jag håller med om att det vore mysigare med något grekiskt. Gorgonas i Agi Ana kanske?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Den 15:e alltså, på Gorgona, är det bestämt nu?
Vilken tid? Vad kul det skall bli ![]() ![]() Paphianna, som börjar skriva packningslistor nu. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den 15 juli
Gorgona i Ag. Anna Klockan 20,00 Alla är välkomna! ![]() ![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Helén för att du drog igång det här och kul att så många har nappat!
Gorgonas blir perfekt. Själv bor jag formodligen på mitt favoritställe på stranden i Agi Ana, så det blir ju nära hem... Ska bli roligt att träffa er alla den 15 juli klockan åtta! Ann-Charlotte |
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer!
Det skall bli så roligt att träffa er alla. ![]() Paphianna (Lotta) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Nu packar vi för fullt! Vid denna tiden på onsdag har vi förhoppningsvis tagit oss till Pireus
![]() Christina |
![]() |
|
|