Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Rhodos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-06-15, 18:56
rhodosfanast rhodosfanast är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005
Standard Sv: solstolar

Det för alla skall ta lika o tänk dom kommer ner till stranden kl 06.00 o gör rent alla sina solbäddar o ställer dom i ordning o sen kör dom till ev sina andra jobb o sen åter till stranden kl 09.00 o sitter där hela dagen till kl 17.00 när dom fäller ihop solbäddarna o parasollerna o sen kör hem. Jag betalar gärna fyra euro till han som vi hyr stolar av för jag vet att han tittar till våra saker när vi går i o badar.

När jag var på Mallorca 2006 så var det olika priser ifrån dag till dag för det berodde på om han fick uthyrt många stolar den ena dagen. Första dagen vi kom ner så fick man bara hyra en stol om man ville dagen efter var man tvungen o hyra två fast man var ensam. Så då flyttade vi till andra sidan o hyrde av en jätte trevlig kille o där kunde man betala för en vecka så kunde ingen annan ta stolarna. Men den först uthyraren fick på näbben för polisen kom dit o tog bort både stolar o parasoller för han hade missköt sig...Skall bli kul o se hur det är på Mallis i år när vi kommer dit.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:07.