![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Blev ingen resa i juni
![]() ![]() Siktar på september eller oktober i stället. Har ju ändå börjat jobba då, kanske behöver lite semester, eller vad tror nì? Längtar så... mina inhandlade varor hemma börjar ta slut, som tvål, kryddor och vin! |
|
|||
|
|||
![]()
från mitten på september till slutet av Oktober är utmärkta månader att åka till Grekland. Mindre hets och stress och fortfarande varmt i vattnet!
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack, har inte åkt så sent förrut. Hoppas nu på ledighet från jobbet. Ska ju ändå in o planera min höst i morgon, kan förvarna om en veckas ledigt redan då...
Hälsn Jenny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En vecka låter lite om du ska till mera än en ö. Vi reser iofs med en 3,5-åring och en fyramånaders men vi valde att dra ner vår treveckors resa från 3 till 2 öar med en övernattning vid bytet av ö på grund av takiga kommunikationer.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Tänkte vara på ett ställe, Kreta verkar locka mig, eller åka till Athen o ta ngn båt vidare...?
Har tagit ledigt v.43-44 och får anpassa mig efter det. Kollat runt lite o endast flyg från Arlanda i mitten på okt. för mig o sonen tor blir 1991 kr. Är det okej, eller finns det billigare flygstolar från Ving/Apollo? |
![]() |
|
|