![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Förra veckan var Bruce Springsteen på Antiparos tillsammansmed Tom Hanks, Madonna skall ha köpt hus på ön också.
// Helén |
|
|||
|
|||
![]()
Kändisar och kändisar.......
Jag såg Janne Eklund jag! ![]() ![]() ![]() Först tänkte vi gå fram och hälsa men så tänkte vi att han vill säkert vara ifred på sin semester. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Är du verkligen säker på att han var på semster, tycker det verkar som han sakta men säkert drar sig mot permanent boende i Grekland ![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
[quote=Kalimera;172699]Det var värst. Varför kom ni inte fram?
![]() Ja, varför kom vi inte fram, säg det? Dels för att vi är typiska svenskar som inte ville störa kanske. Vi tänkte nog att du var trött på alla som känner igen dig och ska hälsa. Det kändes helt enkelt lite knäppt att bara gå fram just då. Så här i efterhand så har jag ångrat det men det är så dax nu. Ja, vi bodde i Faros/ Fassolou. På Fassolou studios i 5 nätter. Vi åkte med samma buss upp till Appolonia en kväll också. Men vi kanske ses någon annan gång och då ska jag komma fram. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
För övrigt vill vi säga att Soros beach är bra men nära (att vara) ett sandtag. Ungarna älskade stranden (och vår 4-hjuling, 2 hp med lågpumpade däck som styrde sin egen väg hela resan). Tips: Åk längre ut på halvön efter Soros beach så hittar du dina egna stränder! |
![]() |
|
|