![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej. Jag kom hem från en två veckor lång semester i Makrigialos i torsdags. Bröd är billigt, men en liten yogurt kostar mellan 1,4 och 1,7 euro i supermarketsen. Det beror väl på hur mycket man äter till frukost om det är lönt att äta den i restaurangen eller inte. Har för mig att den kostar en del....
Jag vill tipsa om mina favoritrestauranger; Gabbiano ![]() ![]() Rekommenderar att åka in till Irapetra där det finns bra shoppingmöjligheter. Jag är sååå avundsjuk på er som får åka till detta underbara Makrigialos. Har varit där 4 gånger och jag älskar platsen. Stränderna är underbara och byn liten och mysig. Dock börjar hotellet bli rätt slitet på sina ställen... Ta med träningskläder och skor för hotellet erbjuder många roliga träningspass om man vill kombinera nytta med nöje. Ha en underbar resa. /Helena |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag håller med om alla restaurangtips! Jag är nere i mitt älskade Makrigialos om 10 dagar och det ska bli så könt att komma dit igen efter 6 års frånvaro ![]() Jag kommer att bo på Sun Ving (dock ej all inclusive) för då missar jag ju Gabbiano-dansen kl 20.30 ![]() Mitt tips är att hyra bil (eller att åka buss) Det finns mycket att se runt omkring Makrigialos. Om inte rekommenderar jag en vandring upp till någon av bergsbyarna.. Göran "Makrigialos i mitt hjärta" och snart under mina fötter ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sitter och funderar på en sistaminuten-resa i september och såg att Ving har sänkt priset kraftigt på Sunwing Makrigialos. Just nu kan man boka 2-rumslägenhet för 2 vuxna + 2 barn för endast 12000 kr. (Prissänkt med 13000 kr från ord.pris!).
2 frågor: Vilken hotell-del är bäst att bo på där? Hörde att man kan åka med båt från Makrygialos till den lilla ön Koufonisi. Är det någon som varit där och kan rekommendera den utflykten ? /Homeros |
![]() |
|
|