![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Eftersom vi alltid åker till Alonissos så brukar jag kolla på Skopelos väderstation - en superbra sådan!!!
Och vädret skiljer väl sig inte sådär värst ifrån Skiathos... Där är det just nu 28.8 grader. Högsta temp för månaden (inte många dagar ännu, men ändå... ![]() Men dryga 30 kan man nog räkna med att det kommer att vara! Jag tror INTE du behöver oroa dig för att det inte ska vara varmare där än här! ![]() Trevlig resa!!! /Katta |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Joanna jag åker själv till Skiathos 31/8 och ska stanna 14 dagar och då jag varit där och åkt hem i oktober ett år så är jag själv inte oroad över att det inte ska vara bättre väder än här i Sverige och önskar dig en trevlig semester på en underbar ö och rekomenderar varmt min familjs favoritstrand Elias.
Mvh Robban |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Vi hade en underbar vecka trots det...många promenader och många ouzo att värma sej med... Nu åker jag ner den 14 september och hoppas givetvis att vädret är bättre,men men Skiathos e underbart trots regn det vet jag ju nu...Hoppas ni får det bra oavsett väder. ![]() |
![]() |
|
|