![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
.....låter bra! jag har en liten Hapsis-kollektion, d.v.s fyra-fem små fyrkantiga stenplattor där han har målat lite instrument,folkdräkter, etc....Planerar att sticka dit och utöka samlingen....
![]() Mikke (KfK) |
|
|||
|
|||
![]()
Kul!
Du får hälsa att jag lyssnar på honom ibland... /Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Yep, kopte en tavla av honom naer Fellmans och jag passerade Othos, men hoppas kunna komma dit igen naesta vecka och tjakka nagra fler bilder..Hapsis aer visst runt 91.....
Mikke |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Den syns knappt, men bland de små tavlorna till vänster i bild finns en med en röd katt. Den pryder numera min Greklandshylla hemma i köket, tillsammans med en bild med en vattenmelon som dock är skymd på bilden. Båda tavlorna köptes strax efter att den här bilden togs ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Den mannen måste vara en av de allra mest fotograferade på hela ön!!!
![]() Men kolla på den här bilden jämfört med inks; han har ju nya glasögon! (Men samma hatt ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänkte faktiskt att farbrorn har ju riktigt moderna glasögon för sin ålder.
Många ggr har jag sett äldre i Grekland med riktigt gamla glasögon. När man som jag själv är glasögonbärare är det en detalj som man gärna noterar. Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - man kan jo ikke få med seg a l l e severdigheter i løpet av e n uke på Karpathos ![]() ![]() - som k a n s k je tar h e l e familien med til Karpathos i juni ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...nu aer jag fullskjuten med smaertstillande medel, sa om det haller sig imorrn kanske jag drar upp till Hapsis och tjakkar nara tavvlor aven....
![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin elefantsamlare |
|
|||
|
|||
![]()
....ja kan skissa en ellefunt, o so fyller Hapsis i mens ja vaentar..vettja.....
![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Karin förväntansfull |
|
|||
|
|||
![]()
....forutsatt jag kommer ivaeg te Othos, forstass.....En ellefunt och en asna, kan de va nat?? Mot bakgrund av what??
Please advise ASAP....13 minuter quar.... ![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
...tja, vi far se vad Hapsis och jag kokar ihop.....Blir den bra kanske jag behaller den....hihi....
![]() Mikke (jaevulsk ida) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
...nja, det kan ju bero peau perspektivet....
![]() Qod pro quo, som di gamle romera bruke saeje.... Mikke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Sen får romarna säga vad de vill... ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]() Citat: