![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi gör ett givet försök att hitta er ute på tavernan vid 19. Skall bli kul!
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja du skrutt, du har längtat länge efter skiathos.
Tänk om jag också dyker upp den 17:e! Vi får se! |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Har du allvarliga funderingar åt det hållet tro??? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu kan vi snart räkna ner.. Väderprognoserna ser mycket olika ut, så det är väl bästa att ha bredd i bagaget!
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, du; längtar gör vi också och jag har lagt ner paraplyet för då kommer inte regnet.... Vi fick ändring på flygtider idag så vi få vänta 2 timmar till på att nå paradiset!!!! Men jag väljer den bästa och mest tilltalande prognosen, så får det bli.
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jodå, tvättmaskinen får göra sitt i helgen. Vi åker up till Stockholm på sön kväll och har fått vår flygning ändrad till 8:30 (tid. 06.00) så vi är nere efter lunch. Bor på REA för första gången, bodde på Ekaterini som ligger mitt emot Mario för några år sedan. Nära och bra till ett morgon och kvällsdopp, samt välbehövlig promenad till och från maten i stan'... Tyckte vi! Ses på torsdag!!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja nu e det inte långt kvar...det ska bli underbart!!!Vi bodde på Ekaterina förra året,det var lite si o så med det mesta där tyvärr,och jag är inte den som klagar i första taget!!!I morron blir det packning...jag har inte ens tagit ner resväskan från vinden än.Jag var på kräftskiva i går så det har sin naturliga förklaring.Kul att ses på torsdag...
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ha nu en RIIIIKTIGT trevlig resa!!! & hör av er när ni är hemma igen! |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu vill man förstås höra hur ni haft det på Skiathos och om ni var många som "hittade varann" på Bourtzi den 17:e ?????
*nyfiken* |
|
||||
|
||||
![]()
Letar efter Bourtzi nere runt hamnen - förgäves - inte förrän jag frågar vår hotellägare om adressen, hittar vi dit. När jag kliver in genom dörren till det eleganta, supermoderna hotellet, känner jag att någonting är fel ... mycket fel!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om någon undrar varför jag skriver små, korta inlägg, är det för att jag gärna skriver länge ... och när jag sen skickar det, är det borta!
![]() ![]() M.v.h lilla sjöborren, nyss hemkommen från Skiathos. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vet inte om jag uttalade Bourtzi fel ... om det stavades likadant, det eleganta hotellet och serveringen ute på udden - mellan den gamla och nya hamnen - Hursom helst! Tillslut hittade vi varandra.
Runt borden satt Skrutt, Ping, Annica K, Gotlandica, Sjöborren, några familjemedlemar och vänner. På borden duggade ouzoglas tätt ![]() ![]() Iréne dök inte upp, kanske hittade hon oss inte eller ... Lilla sjöborren ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
hahaha... |