![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
SATAN!
Jag skulle ju bara koppla upp mig och kolla prisläget ....Dit 695 Hem 884 Totalt 1579 Hrmm... Hämtar det blankslitna Visakortet. Ångrar mig och hämtar det andra Visakortet, det med betala-en-annan-gång-funktion. På något vis känns det mindre Lyxfällan att använda det kort vars nummer man inte kan utantill. TJOHOOO! Nu ska jag få se Sifnos ![]() Fast jag avskyr att boka så här tidigt, det strider helt mot alla principer. Jag har ingen aning om hur livet ser ut i maj nästa år. Men 1579 kr har jag faktiskt råd att förlora, så.... Tjoho, som sagt .
|
|
|
||||
|
||||
|
För den som är mer intresserad av fakta, förresten, kan jag berätta att det är avgång på lördagar på tider som charter: 07 från Landvetter, 12.30 från Aten.
Utmärkta tider om man ska passa båtar alltså. Planen är MD 87 och så vitt jag förstår ingår frukost. |
|
|
||||
|
||||
|
MD 87....
Ja det är en diskret omskrivning bolagen gör. Det handlar om SAS gamla DC-9, långdistansplanen som användes till bland annat USA-linjerna. Planen har nu helrenoverats och återinsatts i trafik. Lite bullriga förvisso,, men väldigt pålitliga plan Bild i galleriet under DC9 Arne |
![]() |
|
|