Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-10-15, 19:58
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Vad är det för fel.....

Citat:
Ursprungligen postat av Lissi Visa inlägg
Då läser vi nog inte på samma sätt Elisabet....syftar Du på Masses inlägg så tolkar jag det inte alls som Du.
Försöker att uttrycka mig så att missförstånd ska undvikas, men det är ju inte alltid det lyckas. Och i så fall är ju inte det hela världen.

För min del har jag genom åren haft förmånen att besöka väldigt många länder. Mest till Grekland och Spanien. Senast jag räknade var det faktiskt exakt lika många gånger vardera. Och det är också så jag känner.

För ett par veckor sedan besökte jag Turkiet. I vinter blir det troligen en tur till Spanien. Men det känns ju vare sig särskilt logiskt eller naturligt att ventilera en massa tankar om de resorna på en sajt som är uppbyggd kring resor till Grekland. Det faktum att man här i allt väsentligt ventilerar frågor om Grekland behöver ju inte innebära att man inte gillar andra ställen. Eller...?

Men visst är det kul att diskutera tycke och smak. Våra bästa vänner har flera gånger uppmanat oss att prova Thailand. Men vårt svar hittills har varit att vi har så mycket kvar i Medelhavet som vi vill njuta av så det får anstå tills vidare.

/ Mats
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:40.