![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi var i Molyvos i september, håller med Eva om att det är väldigt charmigt. Vi vill hemskt gärna åka tillbaka
![]() Petra tog vi bussen också, smidigt och bra om man vill ha en sandigare strand. Men vill hellre bo runt Molyvos, gillade också stranden i Molyvos - avslappnat och skönt. Har inte varit på södra sidan så kan inte jämföra. Lycka till med valet, känner igen veligheten ![]() /Cassiopeia |
|
|||
|
|||
![]()
Jag menar alltså inte att Molivos skulle vara nåt slags Playa Ingles, men efter Lesbosmått mätt så tycker jag det är lite tingeltangelvarning. Även om det ju finns en del att njuta av där också.
Likaså är ju Agios Isidoros mycket riktigt en mer eller mindre ren semesterby, men närheten till Plomari är ju en klar fördel (Plomari är kanske inte direkt "mysigt", men väldigt genuin (liten) grekiskstadkänsla får i alla fall jag där. Plus att stranden är klart bättre i AI än både i Petra, Anaxos och Molyvos. Tycker jag. Slår alltså fortfarande ett slag för AI gentemot Petra. Men hur ni än väljer, ni blir med största säkerhet nöjda ändå. Lesbos är en fantastisk ö. /Thomas |
![]() |
|
|