![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Myssa som har startat den här tråden är den som VERKLIGEN vet vad det vill säga när partnern tycker att annat är roligare och viktigare att uppleva än att åka till Kreta, något som hon också berättade lite om i en annan tråd i somras. Jag högaktar dem för att de funnit en lösning som de båda känner sig tillfreds med - även om hon självklart allra helst skulle vilja dela sina reseupplevelser med honom! |
|
||||
|
||||
![]()
Å andra sidan kan vi ju vara väldigt tacksamma att alla inte delar vår kärlek o längtan till Grekland. Ibland är det allt för mycket svenskar där ändå...
![]() Och visst kan det vara lite trist att inte ha någon i närheten som jag kan längta med eller resa med. Men jag är iallafall oerhört tacksam att jag upptäckt pärlan Grekland och mina smultronställen där, dit jag kan åka och läka min själ efter en mörk och lång vinter ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
jo elisabet
jag vet vad det är att inte ha samma längtan. av mina 6 v var min make med 1v. sen gillar inte han grekisk musik tyvärr ![]() men visst helst av allt vill man ju dela sina intressen med den man lever ihop med, men vi är ju olika som sagt. jag måste erkänna att jag redan bokat 6 nya veckor -06 ![]() ![]() men hur i himmelen ska denna vinter passera?? tur vi har kalimera där vi får lufta våra tankar. för här runt omkring mig är det ingen som vill höra på. föresten så är inte santorini heller dumt att längta efter. där om någonstans kan man fota otroliga bilder. och du 91kg det är inte lätt att övertala någon att följa med då dom inte riktigt känner för det. kram...myssa |
|
||||
|
||||
![]()
Ja vet vad längtan innebär, maj känns långt bort
![]() Tar alltså en liten trip till Aten för att fylla det grekiska begäret ![]() Åker ofta själv då få förstår mitt Kreta behov ![]() Lisa |
|
||||
|
||||
![]()
hej
när åker du till aten?? tur att det fins dom som vet hur det är...... kram ....myssa..... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|