![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Har kört alla fordon man kan på Santorini..
Och föredrar inte fyrhjulingar.. Utan jag förespråkar Smart Car.. Billigt effektiv och hyffsat säkert.. Inga problem att köra t.om gick det bra i fira.. ![]() Men eftersom jag kör cross på bana i normala fall så föredrar jag tvåhjulingar men inte resten av familjen så då blir det smart car... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Finns det någon Kalimerian som kan rapportera hur situationen är i år? -Fortfarande samma otyg m. fyrhjulingar överallt??
|
|
|||
|
|||
![]()
Har inte varit nere än..Åker om 17 dagar kan få rapport då
![]() Hyr bara smartcar själv och har inte ont av fyrhjulingar alls tycker inte dom är i vägen..Kör bara om dom ändå.. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förra säsongen var fyrhjulingarna tyvärr lika vanliga som alltid. Undrar om myndigheterna orkar/vågar göra något åt dem i år?
|
|
||||
|
||||
![]()
Märkte också att allt var som vanligt, och jag tror att det blir detsamma även denna sommar. Tyvärr.
|
|
|||
|
|||
![]()
Synd, det var ganska hopplöst med alla dessa fyrhjulingar i fjol, inte helt lätt o köra om dem heller alltid, flera gånger när man låg bakom o inte våga / kunde köra om ( vi hade en Corsa med symaskinsmotor) och nån stressad grek bakom som låg o tryckte, inte kul, och i Fira (nu kanske det inte är fyrhjulingars fel) yikes vilka trafikstockningar, kunde ta en halvtimme o köra igenom ibland, jag skulle vilja se (men inte uppleva) hur det är i högsäsong (vi var där slutet av september)
|
|
||||
|
||||
![]()
Häromåret hyrde jag bil några veckor i slutet av juli o början av augusti och det var INTE helt avstressande att köra i Fira! Man fick verkligen vara koncentrerad på vad som hände i trafiken runtom, för det var riktigt RIKTIGT stökigt o svårt att ta sig fram! Mest frustrerad blev jag över att det var så oerhört svårt att hitta någon P-plats inne i Fira på kvällarna! Jag fick köra runt åskilligt för att hitta ngn lämplig plats att parkera!
|
|
||||
|
||||
![]()
Det är just det som är så farligt, fyrhjulingarna gör att många blir stressade och då är det lätt att det händer olyckor.
|
![]() |
|
|