![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Angående en tråkig reklam så det flesta åker direkt till återvinning även hos oss men det är jobbigt att få det jämt och tvingas springa och kasta det. Jag går också med en dekoration till min mors och tyvärr även till mitt barnbarnsgrav. ![]() Mer om mina känslor tänker jag inte skriva. De är helt enkelt mina. Att jag skrev inlägg i den här tråden var det därför att Arne frågade vad man tycker om just Halloween. Jag har inte uttalat mig någonting negativt om alla helgons dag. Tycker dock att halloween reklamen är tråkig just på alla helgons dag för många som förlorade sina nära och kära. Jag önskar dig god natt Enigma |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Off topic, men til Kimmen som skriver om å klistre "Nej tack, ingen reklam"-lapper på postkassen. Slike merker fås på postkontorene i Norge, og har man et slikt på postkassen, er det ikke lov å legge reklame i den. En idé Sverige bør adoptere? |
|
||||
|
||||
![]()
Numera går det även att säga Nix till direktadresserad reklam. Efter 2-3 månader är även den skörden borta. Nej tack skylten fungerar bra här där jag bor. Respekteras av de som delar ut den icke direktadresserade reklamen. Skönt att slippa både och..
![]() Förvrigt känner jag att den här diskussionen blivit ganska rörig och antagligen full av missförstånd. Något som underlättar för läsaren är om citaten hålls ganska korta och tydligt markeras då går budskapet lättare fram. Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag beklagar din sorg ![]() Som Eva skrev, nu är helgen i alla fall över. Ha en skön dag. Vilma ![]() |
![]() |
|
|