![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu är resan bokad till Kreta i maj, tänkte oss en tre veckors luff i år. Tanken var att bege oss upp mot Milos, Serifos, Sifnos.... men det vore skönt att slippa åka tillbaka till Kreta och det vore skönt att slippa Athen den här gången. Kanske flyg hem från Santorini? Eller ska man ta sig mot Rhodos... eller kanske till Naxos igen.... eller kanske åka tillbaka till Kreta???
Tiigare besökta öar: Kefalonia, Kreta, Naxos, Amorgos, Koufonissi, Paros, Kos, Kalymnos, Nissyros, Agistri, Egina. Favoriterna hitills är nog Naxos och Koufonissi. Om du/ni hade kommit till Chania i mitten av maj och har tre veckor att spendera, hur hade du då rest? Motivera gärna svaret! Tackar på förhand ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om jag hade kommit till Chania i mitten av maj och haft 3 veckor på mej så hade jag stannat på Kreta och luffat runt där! Men det är ju jag det!
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Stinab ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hade ävenså valt att stanna på Kreta alla tre veckorna.
Arne |
|
|||
|
|||
![]()
Tackar för svar men det är ju bara det att jag känner mig ganska mätt på kreta vid det här laget, även resten av familjen vill upptäcka nya öar. Inga andra förslag?
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker ditt eget förslag att åka till Milos och andra öar i det området är utmärkt! Sedan kan ni ta er till Santorini (det går till exempel ofta båtar dit Folegandros) och flyga hem därifrån.
|
![]() |
|
|