![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vad trevligt att vi blir fler som har egna hörnor! Man har en del att berätta ibland som inte passar in på något annat ställe. ( Inte för att det är så läsvärt alla gånger, men det är ju läsarna fullt kunniga att bedöma och kan snabbt gå till något annat).
Sen blir jag förvånad över att ni började först 1997. Vad gjorde ni innan dess på semestrarna??? |
|
||||
|
||||
![]()
När vi flyttade ihop 1987 fastnade vi för Bornholm och Gudhjem under närmare 10 år. Gifte oss även där i början på nittiotalet. En underbar ö, med medelhavsklimat mitt mellan Sverige, Danmark och Polen.
Men sedan har det blivit Greklands arkipelag för hela slanten. Vi har bott på 31 öar, men har mycket mer att utforska. Till Bornholm återkom vi april 1999, då jag fyllde 50 år. Allt var sig likt och i Gudhjem hälsade många vår återkomst. Men ö är ö för oss. Paradiset är vår primitiva stuga på Norrbyskär, 4 mil söder om Umeå. Detta om vår "sena" start i Grekland. Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken start ni fick! Lurade i Plaka, inga pengar, ingen färja och jättehus på Antiparos
![]() Kul läsning, Arne! Underbar fråga ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|