Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-01-04, 13:27
sjöborrens avatar
sjöborren sjöborren är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007
Standard Sv: Låter lovande

God fortsättning ... lilla skrutt..an! Självklart kommer jag att resa tillbaka till Skiathos, vet bara inte när? De två senaste resorna dit - september - mer eller mindre regnade bort. Eftersom jag reser till Grekland i maj och september, kanske jag ska prova Skiathos i maj? Är det kanske solsäkrare då?

Lilla sjöborren.
Svara med citat
Gammal 2010-01-05, 21:29
skrutt skrutt är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Sv: Låter lovande

Ja eftersom dom två senaste åren i september inte vart så lyckade e de nog bättre i Maj...då har jag ALDRIG vart med om regn.Kul att höra av dej...för visst hade vi kul när vi sågs där på Bourtzin första gången...Ha det bra
Citat:
Ursprungligen postat av sjöborren Visa inlägg
God fortsättning ... lilla skrutt..an! Självklart kommer jag att resa tillbaka till Skiathos, vet bara inte när? De två senaste resorna dit - september - mer eller mindre regnade bort. Eftersom jag reser till Grekland i maj och september, kanske jag ska prova Skiathos i maj? Är det kanske solsäkrare då?

Lilla sjöborren.
Svara med citat
Gammal 2010-01-24, 00:11
mala mala är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010
Standard Sv: Myggor??

Var på Skiathos förra sommaren. Helt underbart - fantastiska stränder och jätte fin stad! Bodde på Villa Anni (Apollo). Vi var verkligen supernöjda. Toppen hotell - passade oss perfekt (mamma, pappa och 2 tjejer 12 å 14). Pappa besvärades ordentligt av myggen men inte resten av familjen! Ta med Myggmedel fr Sverige!!! Och åk - låt inte lite mygg stoppa en resa till paradiset!!!!!!!!!!
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:12.