![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Var i Platanias 92 på en klassisk chartervecka, men fann det inte så lockande att åka tillbaka till Kreta förrän i somras. Då hyrde vi istället bilar på Chanias flygplats och begav oss över bergen till det som att för oss bli det fantastiska södern.
Håller med Janne om Paleochora. Tillbringade också några på Glykeria i närheten av Elafonissi, för att avsluta uppe i nordväst med bl.a besök på de tyska och brittiska kyrkogårdarna. |
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er.
Håller med Lars om att det är så mycket om, hur man upplever det grekiskt genuina. Jag har rest i 16 år till Kreta, ibland 3 ggr/år och ibland stannat en månad i ett. Det jag haft äran att få uppleva är helt fantastiskt och underbart ![]() ![]() Bjud på dig själv och du får tillbaka med råge. Bara ett vanligt taverna besök kan sluta med en riktig grekisk afton. Lyssnade på grekisk musik i eftermiddag och tankarna for iväg till min favoritö Kreta såklart. Det blir 3 v denna sommar...mmmm Hoppas ni får en härlig resa vart ni än bestämmer er för att åka. myssa.... |
![]() |
|
|