![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Getty
Jag bodde på Jasmine Village 2002 och hade rummet på bv. Jag var mycket nöjd. Vi hade utsikt mot poolen. Varken lukt eller fukt. Cookie |
|
|||
|
|||
![]()
Jag ville bara berätta vad han sa till mig, och man vet ju inte vad som hänt de senaste åren i fråga om fukt och lukt. Jag vill inte smutskasta något hotell jag själv inte bott på, men han skulle nog inte berätta om det inte stämde.
//Ingela |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svar
![]() Nu har vi bokat - fast på annat hotell ![]() Tycker det ska bli skönt, förra året var vi i Turkiet. Där hade vi inte varit på väldigt många år, det var helt OK MEN man saknar den grekiska maten o gott vin o den grekiska atmosfären ![]() Tack igen för svar och hoppas du får en skön semester Alexia. //Maggan ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Ett jättebra val att bo på Blue Dome. Jag/vi har bott på båda ställena + en massa andra hotell i Platanias. Blue Dome o Indigo Mare är de bästa tycker vi. Ha en skön semester från oss som sviker Kreta i år och drar till Skiathos i augusti// Karin ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
rania är helt ok och jasmin village lika så! men min lilla favorit i området är hotell theo i agia marina!
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er...
Kolla upp Rebecca. Jättemysigt och nära till stranden... Myssa... |
|
|||
|
|||
![]()
Bodde på jasmine village 2007, åkte med fritids resor då, det ingick frukost i rummet då. Jag var nöjd med hotellet, hadde med oss en 2åring och 4åring, polen är inte så stor men den dög bra åt oss.
|
|
||||
|
||||
![]()
Då blir ni säkerts nöjda, jag har bott där tre gånger ett toppenhotell.
Ha en riktigt trevlig resa Lottie ![]() ![]() Nu har vi bokat - fast på annat hotell ![]() Tycker det ska bli skönt, förra året var vi i Turkiet. Där hade vi inte varit på väldigt många år, det var helt OK MEN man saknar den grekiska maten o gott vin o den grekiska atmosfären ![]() Tack igen för svar och hoppas du får en skön semester Alexia. //Maggan ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ser att ni redan bokat och det blir säkert kanonbra.
Vi bodde på Rania 2004 och var helnöjda. Ägarfamiljen - som var jättetrevlig - driver även restaurang i Platanias. Om det nu inte vore för att vi fastnat för Rethymnon skulle jag inte tveka att bo där igen. ![]() Ha en bra resa! |
![]() |
|
|