![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha ha...... Härlig bild!
Ha det gott. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kul läsning! Hur många är det som har avatarer ... kan bli många sidor.
![]() Karin! Härlig bild! Tittade nyss in på din profil, upptäckte att vi har mycket gemensamt ... till och med samma födelsedatum. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej sjöborre !
Min avatar är från Kreta närmare bestämt stranden i Kato Stalos . En vecka med dottern bara hon och jag och hennes första träff med Grekland+ första flygresan. Min var andra träff med Grekland ( första träff var 1979 med mor och far på Rhodos ) . Sen tog det 28 år för mig till nästa flygresa ! Efter så många år som 28 år så kan ni nog förstå att resan med dottern blev en speciell resa . Efter den så ligger Grekland varmt i hjärtat. Det blev Kato Stalos 2 år på rad. Fast året efter jag och min dotter reste så stod Kreta i pannan . Fick längtan dit igen men då åkte bara min man och jag sen själv och då var vi borta 14 dagar . Sen var jag såld på Grekland . Det blev en fin upplevelse i Grekland när man hade varit i från på så många år . Som ni tidigare har läst så åkte ju jag och dottern i väg sjäva till Skopelos i augusti 2009 . ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Birgitta! Min första resa till Grekland gick också till Rhodos, maj 1979. Hotell International
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tänk om vi har gått förbi varandra eller suttit på samma taverna ![]() ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Birgitta! Vem vet? Ska ta fram och damma av mina gamla diabilder.
![]() Karin! Kalimeratvillingar. ![]() ![]() |
![]() |
|
|