![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för rådet Arne! Har gått en sådan kurs en gång för länge sedan, det jag minns från den var spindelharpan.
Rädd ... inte ens för f..n själv. Det är bara det att allt jag gör blir fel. ![]() Och varför heter det trådlöst ... när det finns ett helt ormbo av sladdar under skrivbordet? ![]() Hälsningar lilla sjöborren. |
|
||||
|
||||
![]()
Ibland undrar jag var dom finns idag- två unga män som min kompis Berit kände, och som vi skulle träffa på ett kafé nånstans i Stockholm. Det här måste ha varit 1963 eller 1964 nån gång. -Dom jobbar på IBM- sa Berit andlöst,- dom jobbar med nåt nytt som kommer att bli hemskt märkvärdigt---
Så där satt vi och blev alltmed uttråkade över kaffet och wienerbröden medan de här förtida nördarna försökte imponera på oss...till slut fick vi nog och tog oss därifrån tokskrattande... Säg inte att det var du, Arne ! |
|
||||
|
||||
![]()
Ett sammanträffande?? Jag var inskriven på KTH hösten 1963....
Var det på Vetekatten? Mitt stamcafé i dåtidens Stockholm. Arne |
|
||||
|
||||
![]()
Vet inte, Arne, jag kommer bara ihåg hur vi snabbt insåg att de här killarna var mer intreserade av ettor och nollor än av oss...
|
|
||||
|
||||
![]()
"Att bli betraktad som en nolla, det är ingen dålig utgångspunkt"
(Tage Erlander i samband med tillsättningen som Partiordförande och Statsminister 1948) Arne |
![]() |
|
|