![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Har varit i fira(98) o pythagorion(05) o trivdes bra på båda ställena, men ska jag återvändatill någon av ställena så blir det pythagorion.. En trevlig blandning av väldigt gammalt o nytt.. Priserna e väl som i sverige. Utan att fördjupa mej i alla trevliga minnen så blir mitt tips som sagt pythagorion... Trevlig resa vad ni än bestämmer er för.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jag har bara varit i Kerkyra, av de ställen du nämner. Men jag skulle väldigt gärna åka dit igen och utforska staden noggrannare. Det du bör tänka på är att det är en STOR stad, med höghus och trafik i den modernare delen. De äldre delarna av staden är oerhört charmiga och omväxlande, och det finns massor att upptäcka. Dessutom är Korfu en underbart grön och vacker ö. Titta gärna på mitt resebrev från 2003, där nämner jag litet om själva staden.
Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har också varit bara på kort besök i den staden,men fick mersmak och skulle gärna åka dit och se mer
![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hej ! När du skriver priserna är väl som i Sverige undrar jag var du kan gå ut i Sverige o äta en förätt , varmrätt och en flaska vin för ca. 110 Kr som vi gav per person på Samos nu i september ?? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Det var inte länge man kunde hålla sig...
Såg att Apollo fyllt på med resmål. Nu har jag bokat resa...det blev Santorini!! Helt ok pris tycker jag!, Eller?? 13.000:- en vecka för två, på glassigt hotel med helpension och en vinare p/p och dag! Börjar redan längta...och då har jag ändå en resa till Budapest om tre veckor. Jag borde väl ta en drink med frugan nu, men jag kan inte sluta o kolla på resmålet. ![]() Tack ändå för era kommentarer! ![]() |
![]() |
|
|