![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Haha, precis det bekymret har vi också. Familjens nytillskott hör inte heller till de morgonpiggaste...
dessutom kommer vi att bo LITET längre ifrån bagerierna i sommar. (Men MYCKET närmare - för att inte säga precis mitt på - hamnpromenaden! )Karin med 91 dagar kvar till Karpathos och som har känt av resfebern sedan resan bokades i höstas...
|
|
|
||||
|
||||
|
Man behöver inte gå ända till bageriet för att köpa frukostbröd. Ta närmaste supermarket, brödbilen kör nybakat bröd runt vid 8 tiden
![]() Riitta,morgonpigg ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Bageriet i Pan Burgerbacken blir nog närmast. Problemet ligger snarare i att få upp någon ur sängen så tidigt. ![]() Karin INTE morgonpigg!
|
|
|
||||
|
||||
|
Nä, jag handlar inte heller bröd på bageriet. "Mama Angelica" får brödet levererat just vid 8-tiden. Har hon inte öppnat, tar man en fralla och lägger pengar brevid.
Men skulle jag visa mig direkt från sängen så skulle jag skrämma i hjäl gamla och små barn! Så att handla frukostfralla innebär att håret måste blötläggas och fixas innan jag kan visa mig. Vid det laget har jag redan dött hungersdöden . Fast jag kanske löser detta lilla "problem" med att ta med mig ett paket knäckebröd
|
|
|
||||
|
||||
|
Förlåt,har spårat ut lite
Jag brukar inte ha så mycket resfeber längre. Inte långt i förväg i allafall Eftersom jag är pessimist, så tror jag inte att jag kommer iväg innan dagen före kanske Fast när man kliver in i Volvon tidiga morgontimmen och börjar köra mot Landvetter brukar det börja pirra i magen![]() Riitta
|
![]() |
|
|