![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Låter underbart!!Ha det så bra på Kreta.Hälsningar T och P
|
|
|
|||
|
|||
|
Jättekul att ni skriver redan. Låter helt underbart. Här i Sikeå hade vi-1,5 på morgonen. Men kan meddela att vårfåglarna har börjat anlända. Grönsiska, Bofink samt Koltrast. Ungefär samma tid som tidigare år. Tycker synd om bofinken men dom äter av fågelfröet.
Ha nu en fortsatt härlig vistelse på ön. Ser på web kamera bilderna från Rethymno att det verkar vara kanonväder, inga vågor men är osäker om jag ser rätt, att solstolarna har börjat komma ut på stranden.
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja det låter trevligt och man blir ärligt lite avis
Här på Väst kusten hörde jag lärkan idag idag fast bara 8 grader - burr![]() Ha en fin vistelse och förresten har ni aldrig varit i Therisso Arne så för guds skulle åk dit(ca 1,5mil syd om Chania)en riktig pärla med riktigt god mat. Mvh! |
|
|
||||
|
||||
|
Så mysigt ni har det på Kreta . Känner vibbarna samt kan nästan se hur ni två sitter där och koppla av.
Må så gott ! Birgitta bye_ |
|
|
|||
|
|||
|
JA, sämre påskfirande har man ju hört om! Fortsätt skriv!!!
Lissi - som nyss haft föräldrar och svärmor på påskmiddag. |
|
|
||||
|
||||
|
Med er beskrivning känns det inte helt omöjligt att vi trogna Rethymnoresenärer även prövar Chania vid tillfälle! Låter toppen och jag önskar er fortsatt trevlig resa, och ser framemot nästa uppdatering!
|
|
|
|||
|
|||
|
"JA, sämre påskfirande har man ju hört om! ...nyss haft föräldrar och svärmor på påskmiddag."
Det där blev ju riktigt lustigt, om man läser det på ett visst sätt... Och det gör jag ju..." Oj deta mail fick jag i min PM-box nyss av en annan här på Kalimera...Jisses så det blev ![]() Min älskade svärmor som vi hade med på Greklandsresa för 3 år sen och som senast idag sa att det var en underbar resa när hon återigen fick se alla bilder.......Nä, varken hon eller mina föräldrar var det sämre påskfirandet ![]() ![]() Arne tyckte ju då inför resan att jag skulle få medalj som hade svärmor med så det passar ju ändå i denna tråd... Arne, ha en underbar resa, med eller utan svärmor ![]() Lissi- som fick ett riktigt gott skratt |
![]() |
|
|