![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Med risk för att verka korkad...har inte grekiska datorer grekiska tangentbord...och finns åäö...och vilket språk får man på programmen? Jag menar XP eller vad man nu har. Har ju ingen lust att få en dator på grekiska språket
...kommer väl att känna mig som ett UFO ändå i en del sammanhang utan detta också. ![]() Yanna |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Kotsovolos, ska tilläggas, är Greklands svar på Elgiganten med lika charmig personal... //Kikh |
|
|
||||
|
||||
|
Tack för info, Kickie!
Den jag hittat på Elgiganten (Sveriges svar på Kotsovolo! ) också är en Acer med XP och den kostar 2338kr vilket är en tusenlapp billigare än den du nämner plus att jag slipper allt strul med inställningar etc. Jag har inbyggt/medfött motstånd med allt tekniskt! ![]() Jag kollade på Kotsovolos hemsida, men hittade inget alt. som var bättre. Du skrev också om att de flesta stora internetleverantörer bjuder på en minidator om man tecknar 1 års abonemang, ska kika på det också, för DET kan vara intressant trots div inställningar. ![]() Yanna |
|
|
||||
|
||||
|
Hej!
Efter många jämförelser mellan datorer och priser har jag nu gjort mitt val och köpt en minidator. Det blev den här - ett budgetalternativ som dock fått bra recensioner, fast den har bara 3,15 timmars batteritid men tror det räcker för mig. http://www.webhallen.com/hardvara/107629-emachines_250-01g16i-atom_n270-1gb-160gb-10.1_led-xp_home Nu gäller det bara att hitta ett officeprogram som är gratis. Något tips? Yanna - som kommer att ha 2 bärbara, den gamla 3-kilosklumpen och denna nya lättsläpade. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Enigma |
|
|
||||
|
||||
Hej Enigma..och tack för tipset!Kände till Open Office men undrar om det är lika bra som Microsoft Office? Vilka är skillanderna? Jag är jättelycklig och jag ska ju bara resa TILL Kreta, inte tillbaka, om det sen blir med flyg eller tåg spelar ingen roll, för ner ska jag! Men jag tycker det är tragiskt för alla som planerat och bokat och fantiserat om sin resa och som inte kommer iväg nu! Dock tror jag inte askmolnen varar så länge till, i maj är allt glömt...det är iaf min tro! Yanna - som har 45 dagar kvar till Kretaflytten!
|
![]() |
|
|