![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det borde fungera att hinna med den båten. Om du åker med buss till Pireus så tar det 1-1,5 timme och bussarna går flera gånger i timmen, jag minns inte riktigt hur tågtransporten fungerar men det borde fungera med den också.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Det beror väl lite på hur mycket is man har i magen. Vi ska landa 14.45, men vågar inte chansa på att hinna med båten till Amorgos (samma som till Naxos, tror jag). Vi har bokat hotell i Aten och tar båten nästa kväll i stället. Men det är ju vi.
![]() Möjligt att vi ändrar oss till nästa båtluff. /aina |
|
||||
|
||||
![]()
Om du förbokar båtbiljetter; ta reda på om dom är ombokningsbara ifall nått skulle hända.
jag hade gjort så här; En hämtar väskor, en köper biljetter till buss X96, väl i pireus så går biljettköpet i ett nafs, en gör det o en provianterar. men allt hänger ju på att alla transporter funkar som dom ska. har aldrig åkt x96 i dagtrafik, för mej har det alltid tagit 50 min, men det sägs att man ska lägga på det dubbla i dagtrafik. Såå, kontentan är att med den tidsplanering ni har, måste ni ha en hög beredskap för en plan B! Lycka till! |
![]() |
|
|