![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Siv |
|
||||
|
||||
![]()
Där jag bodde var det knäpp tyst på kvällarna och jag blev aldrig störd på nätterna men det var inget charterhotell och redan första veckan i juni för tre år sedan. Det var mer som att bo i ett grekiskt bostadskvarter men bara fem minuters proemad upp till Chora. Tror att turismen inte hade kommit igång så tidigt på säsongen och de yngre var nog 20+ och inte tonåringar. Kändes mer som universitetsstudenter på ö-luff.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Ios passer for alle... men ville ikke ha valgt et charterhotel i Chora om man vil ha det stille og rolig... spesielt ikke et hotel med baseng da det naturligvis tiltrekker seg ungdom..
Velg heller et hotel nedenfor Chora på vei ned mot stranden, vi bodde forøvrig helt nede ved stranden og hadde noen fantastiske dager der for et par år sden ![]() Ia |
|
|||
|
|||
![]()
Var på Ios när jag var 16 år med min mor, och upplevde det inte alls som en sådan ö. När hon var där som 20åring däremot, på 70-talet, så var det en riktig festö. Ios är en sån där skön ö med underbara stränder och backpackers
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Måste bara få påpeka att ni inte kunde ha valt ett "värre" hotell som familj. Sunrise är som ungdomarnas aphus när väl säsongen drar igång och det är rent äckligt hur mycket liv och spring det är på det hotellet ibland. Jag är ändå 19 år och till och med jag tycker att Sunrise är som en svinstia på kvällarna/nätterna. Ios är en jättefin ö och det är absolut många som är äldre än oss ungdomar där. Man märker nog inte av ungdomarna riktigt.. eftersom dom är vakna på nätterna och de andra turisterna är vakna på dagarna ![]() |
![]() |
|
|