![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Kul att tipset som MIM förmedlade var till belåtenhet.
Vad fick Du för pris nu då? ![]() BOKA |
|
||||
|
||||
![]()
Priset blev 250 Euro för en vecka i slutet av augusti. Bilen (Klass B, 5d, AC) levereras av Maria till Flygplatsen och vi kan också lämna den där, dagen det är dags för hemresa. Full försäkring ingick och ingen självrisk, endast självrisk vid underredsskador
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Priset var väl väl högt för en vecka. Det borde ha legat mellan 150 - 170 euro för en bil i den klassen i slutet av augusti.
PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nämen, menar du det Panankakis? Jag tyckte att jag kikade runt på flera ställen och oftast fick man betala höga tilläggsförsäkringar för att slippa självrisken om något skulle hända. Kan de ha höjt priserna i år?
Det är kanske billigare att hyra bilen på plats, då kanske det är lättare att pruta ner priset? Men vi ville så gärna ha bilen på flygplatsen för att slippa transfern med researrangören. När vi hyrde bil i Agia Marina på Kreta så fick man en dags gratis bilhyra för varje två dygnsperiod man hyrde bilen. Är det någon som har bokat bil till semestern på Karpathos? till vilket pris i så fall? Nu måste jag leta vidare, har jag gjort något dumt när jag bokade till 250 Euro för en vecka? |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kollade priserna för Karpathos i slutet av Augusti för Pan Gosmio så var priserna på en B bil Kia Picanto 195 euro/veckan BB bil Toyota Yaris 208 euro/vecka och en C bil Hyundai Accent 238 euro/vecka alla med full försäkring och från flygplatsen från/till.
![]() PANAKAKIS ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ska till Karpathos/Lefkos i mitten av juni och vi har också bokat bil hos "Lefkos rent a car". Vi betalar 350 euro för 13 dagar (bil class C) inkl det som skrivits ovan. Tycker det är helt ok. Ett extra plus för deras trevliga bemötande när man varit i kontakt med dem
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kände mig lite lurad på priset efter alla diskussioner. Det finns säkert billigare uthyrare, men läste prislistan på "Lefkosrentacar" och det känns mycket bättre nu när jag sett att både jag och Anlekan har fått fasta priser enligt prislistan.
Min bokade hyrbil: Bil B, augusti, 7d, 215 Euro +7 Euro/dygn för full försäkring. Totalt 271 Euro (mitt pris med rabatt 250 Euro) Anlekans bokade bil: Bil C, juni, 14 n, 317 Euro +7 Euro/dygn för full försäkring. Totalt 374 Euro (Anlekans pris med rabatt 350 Euro) Det skiljer en hel del i prisnivån mellan juni och augusti. Anlekan och jag har fått samma rabatt enligt prislistan. Allt frid och fröjd ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
HEJ, JAG TROR NI KOMMER ATT VARA NÖJDA MED NIKOS RENT A CAR , SÅÅ HÄRLIGA GREKER + BRA SERVICE. VI ÅKER ÅTER TILL LEFKOS 23 SEPTEMBER OCH HOPPAS DÅ KUNNA HYRA DIREKT FRÅN FLYGPLATSEN.HA DET GÖTT ! / HÄLSN.MIM
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja det kändes verkligen bra med Nikos och Maria, fantastiskt trevliga människor och att de dessutom säger att de inte vill ha någon deposition för läget är så osäkert i år med vulkaner och strejker, det är verkligen bästa service
![]() Lefkos vill jag absolut besöka under vår semestervistelse, ha det så gott alla härliga människor. |
![]() |
|
|