Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-05-15, 20:45
Sofie:) Sofie:) är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2010
Standard Sv: Villa Alexis

Citat:
Ursprungligen postat av Klick Visa inlägg
Är det villa Alexis som ligger i meg ammos? I så fall finns det tavernor i meg ammos, fast inte lika många som inne i Skiathos stad precis. Stranden i meg ammos upplever inte jag som långgrund.
Hej! Tack för svaret, ja det är Villa Alexis som ligger i Megali ammos, 1,5 km från skiathos stad, vet du ungefär hur långt det kan vara att promenera till restaurangerna i Megali ammos? hotellet verkar ligga lite off./Sofie
Svara med citat
Gammal 2010-05-16, 09:23
Klick Klick är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006

Hej Sofia!
Tyvärr jag vet inte riktigt hur långt det kan vara till tavernorna från ditt hotell men skulle inte tro att det är så värst långt...
I meg ammos fínns en del tavernor men det finns också ett par längs huvudvägen... Edem (mycket grill-mat) och Poseidon (ligger vid busshållplats nr 6 (en liten bit utan för meg ammos).
Svara med citat
Gammal 2010-05-16, 09:42
skrutt skrutt är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007

Vet inte exakt var Alexis ligger men på ett ungefär!! Att gå till "stan" tar inte så lång stund och är en underbar promenad.Gå inte på "stora vägen" utan ta er ner till havet och gå den vägen i stället,visserligen får ni gå på strandkanten men det e sååå fint...inga finskor på bara...Det finns Tavernor efter stranden,en del riktigt bra,Lenio bla.Hoppas ni blir nöjda med Skiathos,det har blivit min favoritö,jag har vart där varje år i tio år nu.Ibland både på våren och hösten.Jag reser ner den 31 maj...ohhh va jag längtar.
Svara med citat
Gammal 2010-05-16, 10:15
Klick Klick är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2006

Håller med Skrutt om att promenaden in till stan inte ska gås på huvudvägen eftersom att den hårt trafikerad. Strandpromenaden är ett alternativ men det finns en annan... Gå via gränderna inne i Meg ammos. Baksidan av Lenio och twilight bl a... Men då missar du ju baren som ligger bredvis twilight som bara kan nås från strandpromenaden - och det är en fantastisk utsikt....
Du kommer inte bli besviken...
K - som åker till Skiathos mitten av augusti
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:46.