![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Synes du gjorde et godt valg. Å sitte fast pga asken kan være litt av en påkjenning, mye som må ordnes på plass om sånt skjer. Man kan til og med oppleve å bli 'askepott' flere ganger i løpet av en kort periode!
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Härligt Kari!!
Ge inte upp Tinos!! ![]() Lissi |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Takk Janne, Malou og Lissi, for at dere "deler" min glede
![]() - jeg h a r jo kun fått tilbake mine egne penger ![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vilken bra kundservice
![]() Och smart att du ens tänkte på att begära pengarna tillbaka, det hade nog inte jag gjort, jag hade utgått från att jag fick stå mitt kast när flygningen inte blev inställd. Ska komma ihåg det här ![]() Jag börjar bli smått orolig över min flygning. Jag ska ju mellanlanda, och tänk vilken maximal otur om Sveriges luftrum är öppet, Greklands luftrum är öppet - men Tysklands är stängt ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Og, ja, det v a r god service ![]() Det må være forskjellig fra selskap til selskap hvilke regler de har for "refundering av billetter som ikke kan refunderes" . Jeg har tidligere erfaring med Lufthansa, de refunderte skatter og avgifter da jeg ringte og sa i fra at vi ikke kom til å benytte billettene våre for et par år siden ![]() J e g ville kun si i fra, svaret jeg omgående fikk var "vi tilbakebetaler ikke annet enn skatter og avgifter på den type billetter"..... - j e g forventet jo ingenting... og ble veldig positivt overrasket ![]() ( billettdelen var forresten 400kr, skatt 800kr pr billett ![]() Derfor sendte jeg mail til Austrian Air nå og ba jeg om å få tilbake det jeg hadde betalt for skatter og avgifter ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ska komma ihåg detta om jag drabbas nån gång. Jättebra!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vad bra att allt löste sig till det bästa.
Eva |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Takk, ja, det er s å deilig å få oppleve "medvind"
![]() |
![]() |
|
|