![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
F.ö ska hockey dock inte spelas i maj... |
|
||||
|
||||
![]()
Vaaa? Är det världsmästerskap i hockey???
![]() Jahaja, du menar den där turneringen dom kör nu mellan några c-lag som pucklar på varandra... Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tips om du kommer över en VM-finalbiljett i fotboll av någon anledning; Sälj den och tjäna sisådär 30-40 nypressade laxar. Hade biljett till EM-finalen 1992 i Göteborg Danmark-Tyskland; en dansk erbjöd mig 10ooo pix, jag svarade: Glöm!! I Köln 1996 var gatupriset för England-Sverige närmare 20ooo hos britterna. Så ser det ut i världen av den ädla skönheten schack på gräs... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ska och ska ![]() ![]() Håller nästan fullständigt med vad det gäller hockey kontra fotbollen, det skulle vara laget i final som kan diskuteras, men det är ju två lag som spelar ![]() Hoppas nu inte danskarna skräller i morgon ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med om att hockeyn kommer lite i skymundan nu. De flesta proffsen har tackat nej osv. Men nu har det dragit ihop sig till slutspel och Sverige ska ju kunna avancera ytterligare via en säker seger/enkel mot Danmark. Det vore ju en fantastisk prestation om Sverige skulle komma långt i turneringen.
Synd att missa det ![]() Fotbolls-VM är ju naturligtvis en större angelägenhet, men nu är ju inte ens Svedala med så jag vet inte hur stekhett det är egentligen...... det kan ju dra ner intresset något här i Sverige. Själv är jag på Skiathos under slutveckorna av VM och kommer säker att försöka se finalmatchen. Men jag vet inte hur mycket jag kommer att titta i övrigt under vistelsen. Möjligtvis om England spelar.... Hälsar C@nny |
![]() |
|
|