![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Men det är ju detta som är så härligt att man kan resa på olika sätt, att få välja det sätt som passar för stunden. Om 29 dagar bär det iväg till Kreta och då ser semestern helt annorlunda ut... Inga barn, inga AI-drinkar ![]() Jag har aldrig varit besviken på ett enda resmål... brukar nog ha ganska god koll på vad jag åker till för typ av ställe. Skulle helt enkelt inte tillåta mig vara besviken efter en semester. Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Men jag tycker de personerna ni beskriver-som gnäller och är lata-är samma som är lata och gnäller i Sverige.
Det är en typ av människa som aldrig är nöjd. Inte en speciell plats. Och det är inte rättvist mot de greker som arbetar på de "ofina" öarna att man slår ned på hela deras liv. Jag vet nu inte varför jag gav mig in i denna debatt. Det är bara lite roligt att det är så "exklusivt" att vara öluffare på obebodda öar. Det är liksom lite nördigt och enkelt att gilla det vanliga. |
|
|||
|
|||
![]()
Säkert, men av någon anledning är de alltid de som hörs och syns mest. Tyvärr.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tänk vad härligt att vi tycker olika!!! Trist annasrs tycker jag.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag säger inte att man inte skall åka dit, men JAG åker inte tillbaka till Mykonos på väldigt länge.
Min beskrivning av varför anser nog inte vara PK så jag avstår- men jag kan säga som så att en av mina farhågor blev besannad. Har tidigare haft Paros som en aldrig-mer-ö (undantaget att passera för att komma till Anti så klart) ![]() ![]() // Helén |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Klick: Jag bara stortrivdes på Agistri. Otroligt god mat, supertrevliga människor....men det är ju så det är, vi tycker alla olika...Fan så trångt det skulle bli om vi alla åkte till samma ställen ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
En ö jag inte vill åka tillbaka till är TINOS - det var jätteblåsigt och ganska vacker toch anledningen är inte ön - utan att jag blev frånåkt! Båten gick med min man ombord och jag stog kvar i hamnen.... utan ngt mer än en melon, en liten flaska ouzo och ett utläst bok och en sarong.
26 timmar senare träffades vi på Paros och resan har gett många skratt - vi blir alltid tillfrågad eom vi kommer ensamma eller båda två när vi kommer till Anti Paros Så kan det gå! Mvh Ingrid |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi - som GÄRNA skulle vilja bli frånåkt just från Tinos ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Att flera i inläggen INTE gillar Santorini ofattbart.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förresten det enda jag inte gillat i grekland är KACKERLACKOR
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är ju precis det jag menar. Om alla vore som du skulle det nog finnas färre öar med dåligt rykte.
|
![]() |
|
|