![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Åker ner till Spanien på torsdag och hoppas verkligen att det går bra för dom! Då kan det verkligen bli en FIESTA
![]() ![]() ![]() ![]() F.ö. tror jag att Argentina blir farliga! //Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Inga glada miner här på Santorini heller. In konstigt heller för den delen, det blir ju inga mål gjorda när bollen bara spelas i sidled och hemåt. Green fiblade ju till det för sitt lag, ojojoj.
Solen skiner i alla fall över Grekland ![]() Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hur kunde alla utan domaren se att Steven Gerrards boll var inne i mål, även dom båda förbundskaptenrena såg det som stod sämre placerade än domarna?
![]() Om det blivit 2-2 där så tror jag att spelet och resultatet blivit lite annorlunda, därmed inte sagt att Tyskland inte vunnit och att dom inte förtjänade segern /Johanson |
|
||||
|
||||
![]()
Jag ar iallafall mycket glad
![]() Okey Brassarna blir inte latta att vinna over...men for just nu firas det for fullt i hus och stuga ![]() HUP HOLLAND HUP HOLLAND /Lucky hup = heja |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror faktiskt att Holland har rätt stor chans mot Brasilien nu när dom har Arjen Robben tillbaka från skada
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag är så GLAD! Paraguay går vidare - och Spanien!
Bara inte Tyskland... man FÅR bara inte heta Schweinsteiger!!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tror att detta blir Sydamerikas VM.
4 lag kvar från denna kontinent, och de är alla i varsinn kvartsfinal. Uruguay-Ghana, Brasilien-Holland, Argentina-Tyskland och Paraguay-Spanien. -Kan bli så att det enbart är Sydamerikanska lag med i semifinalerna ![]() -Men till EM i Polen/Ukraina 2012 är Sverige med igen, heja heja ![]() ![]() /Homeros |
|
|||
|
|||
![]()
Heja Tyskland
![]() Men herregud Malina, hur korkad får man bli.. Varför får man nu inte heta Schweinsteiger??? Senast redigerad av Johanson den 2010-07-03 klockan 17:14. |
|
||||
|
||||
![]()
TYSKLAND!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Matchen mellan Spanien - Paraguay blev först spännande efter den hektiska stunden med tre straffar
![]() Jag tror och hoppas på att Tyskland vinner över Spanien... Heja Tyskland!!!!!! Miroslav Klose är bara så bra just nu!!! Äntligen får han den kred han förtjänar ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Heja ESPANA!!!!!!
//Kerstin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag hoppas att finalen blir mellan Uruguay/Spanien och Tyskland och att Uruguay/Spanien vinner!!! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Vem hoppas du vinner? Tobbe |
|
|||
|
|||
![]()
Alltså att Uruguay eller Spanien går vidare och att nåt av dessa lag får slutspela mot Tyskland och att isåfall INTE TYSKLAND VINNER!
|
|
||||
|
||||
![]()
BRAVO Malina
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() //Kerstin |
|
|||
|
|||
![]()
Gracias!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Drömscenariot för mig är Holland -Tyskland i final.....Då hoppas jag Holland vinner..men tror egentligen att Tyskland vinner....
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
HOLLAND HOLLAND
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Matchen igår gick väl som alla gissat! Tyckte dock att Holland hade lite fula knep för sig emellanåt, det var ju så Uruguays andra mål blev till
![]() |
![]() |
|
|