![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
3 dagar kvar!!!
![]() Tjingeling! |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, samma här! Ska vi med samma plan på torsdag morgon?
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har ju redan avverkat en Greklandsresa nyligen. En härlig tur på 16 dagar till Tinos och Egina. Men visst värker det i kroppen av längtan till Karpathos. Får se när det kan bli möjligt med en ny tur dit. Trevlig resa och ha det så skönt ni allesammans som nu är på väg till en helt underbar ö.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
44 dager
![]() 1060 dager ![]() ![]() 63631 minutter ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
56......................
|
|
||||
|
||||
![]()
8 dagar kvar
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jämna 50 dagar kvar till avresa! Ni kan börja kyla ner retsinan nu!!! Naturligtvis taxam för tips, från er som redan haft årets Karp-upplevelse.
M v h Islandhorse ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det verkar bli ett antal Kalimeror som reser till Karpathos den 26 augusti fråm Landvetter, eller hur?
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Helt riktigt BOKA så blir vi ett gäng som åker ner samtidigt den 26/8 från Landvetter. Islandshorse ni hade redan en annan typ av karp-upplevelse i helgen eller hur. Ni alla andra som har varit "nere" på Karpathos skriv och tippsa. 44 dagar...............
|
|
|||
|
|||
![]()
44 dagar ja....Har just gjort en god Frappé till maken och mig och lyssnar på den vackra Astera min me malonete med Lidakis.
Värmen här i Göteborg är ju densamma som på Karpathos så det är lätt att drömma sig dit ![]() Marouli |
|
||||
|
||||
![]()
Den 26 augusti reser vi (8 stycken) också
![]() Min mor som vi skall fira därnere fyller 70, min bror och hans familj reser för allra första gånger utomlands, så det blir ett stort äventyr för dem. De får de bästa guiderna, jag och min man som är vana Greklandsresenärer ![]() Det gäller att hålla sig väl med gudarna fram till avresa och be om att alla strejker nu är som bortblåsta ![]() Var kommer "Kalimerorna" att hålla till på Landvetter? Någon speciell klädkod; ) foppa kanske ; ) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej BARA 8 DAGAR KVAR Karpathos here we come
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt ! Bara 72 dagar kvar. MIM
|
|
|||
|
|||
![]()
Tänk vad tiden den går
om 37 dagar vi landa får på Karpathos som sätter sina spår...... |
|
||||
|
||||
![]()
Kalimeratröja är ju alltid bra och ha på sig ifall man vill hitta varandra
![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!!
Bara 38 dagar kvar!! |
|
|||
|
|||
![]()
Nja, värmen känns inte riktigt ännu snarare en viss fukighet från ovan. Men om 23 dagar så tror jag att värmen börjar att infinna sig ordentligt. Dat skall bli verkligen skönt att komma "ner" till Karpathos. Att bara få koppla av.
|
|
|||
|
|||
![]()
21 dagar kvar tills vi sitter på balkong en med den underbara utsikten över havet och bergsbyarna på andra sidan bukten.Härligt ska det bli. En och annan ouzo i backen lär det också bli,med lite god meze till. Nu längtar vi efter semester o 2 sköna Karpathosveckor! Marouli
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag håller verkligen med Marouli. Det har varit en lång sommar så semestern är efterlängtad. Vi ses på Landvetter och så klart i baken på några ozo med meze. Det är verkligen skönt att ha något att längta till.
Sköt om varandra. Seaside. |
![]() |
|
|