Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-10-16, 13:31
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Musiktavernan Pelagos....

För säkerhets skull,då: vad det handlar om är ett par röda boxershorts som Mikke fått i present. På ena låret är ett grönt cannabisblad tryckt. Det ser för j*vligt ut.

Just för att det ser så j*vligt ut, och för att Mikke är den han är, använde han dessa boxershorts som badbyxor - för att skoja med dem han badade med.

Jag har också bild på dessa men har lovat Mikke att inte lägga ut bilden utan hans godkännande. Jag får väl lära mig photoshop innan så jag kan kopiera in en lliten fin vitsippa eller nåt i stället för det tryck som nu är på shortsen. Om det nu inte är finns nåt otillåtet som man kan göra med vitsippor, förstås.
Gammal 2005-10-16, 13:36
Riittas avatar
Riitta Riitta är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Tänkte väl det,att det måste vara något sådant
Mikke håller sig till sin snusdosa och han kan vara roligt utan någon som helst
hjälpmedel

Riitta
Gammal 2005-10-16, 14:04
Ivis avatar
Ivi Ivi är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

...och ett gott skratt förlänger livet Har nog aldrig förstått att våra "fredagsouzo/whisky-diskussioner" skulle vara stötande på något sätt

Ivi
Gammal 2005-10-16, 14:13
karinafps avatar
karinafp karinafp är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Ivi
...och ett gott skratt förlänger livet Har nog aldrig förstått att våra "fredagsouzo/whisky-diskussioner" skulle vara stötande på något sätt
Och om man nu tycker det, kan man väl helt enkelt låta bli att läsa de trådarna, eller? Jag menar, jag själv läser inte allting i forumet, utan väljer bort det som inte intresserar mig. Förmodar att andra kan göra sammalunda...

Karin
selektiv
Gammal 2005-10-16, 16:06
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

Javisst hoppar jag över dessa men jag tycker ändå att det är ett förhärligande av en alkoholkultur som tyvärr är negativ för många människor och eftersom dom synpunkterna kommit till mig så lär jag inte vara ensam om den åsikten. Klart att det kan vara ok att ex sakligt eller skämtsamt diskutera en whisky eller vinsort och speciellt när kunniga personer som Hasse eller någon annan kommer med kommentarer men ibland förkommer diskussionerna mer som bludder i flera trådar vilket jag tror i längden kan vara negativt för kalimeras utveckling. Det är också en ganska hårfin gräns när diskusionen bara blir smaklös eller tenderar att förhärliga en drogkultur som tyvärr blivit allt vanligare i hela Europa.

Förstår också att mina åsikter kanske är udda idag efter att ha sett debatten om vindrickande bland gravida kvinnor som några från panelen i TV 4 söndagsprogram gjorde sitt bästa att propagera för. Efter att ha lyssnat till några av proffstyckarna känner jag mig som varande från en annan planet.

Eva
Stängt ämne

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:22.