![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tyvärr har Aegean och Lufthansa då inte synkat sina system, vilket innebar att vi på Landvetter endast fick boardingpass till Frankfurt. Vi fick ställa oss i en ny kö i Frankfurt för att få ett nytt boardingpass på Lufthansas center, därifrån blev vi hänvisade direkt till Aegean vid gaten. Samma sak på returresan då vi fick köa i cirka 1 timme för att få boeardingpasset. Hoppas att de har löst detta nu. Trevligt att se att du har en avatar från Borås. Tobbe |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Off topic: Visst har man investerat i väldigt intressant utomhuskonst i Borås de senaste åren? Detta sägs helt utan ironi. Kaninen är min favorit! |
|
||||
|
||||
![]()
inkfish: Tack för svar! Nu är ni många som säger att Frankfurt funkar bra som transitflygplats, då litar jag på det!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() En annan gång tappade vår dotter bort sin jacka i stressen mellan ett flygplansbyte. Väl framme på destinationen ringde vi till "Lost and Found" på Frankfurts flygplats och anmälde förlusten. Två veckor senare ligger ett litet orange paket på posten med jackan i................. Är det någon flygplats man ska ha mååååånga timmar för byte så är det CDG i Paris - där är det snurrigt ![]() Trevlig resa! |
|
||||
|
||||
![]()
Ja det blir ju spännande det här, vi har ca 30 minuter mellan våra flyg, vi flyger också med Lufthansa från Landvetter, men via München ut och via Frankfurt hem, helt ärligt så kommer jag inte ihåg om jag varit på Münchens flygplats tidigare. Hoppas tiden räcker i alla fall...
// Helén med 10 dagar kvar... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Tobbe |
![]() |
|
|