![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Min resa nu i augusti bokades i september / oktober förra året! Det hotellet jag vill ha på Skiathos, where else
![]() 33 dagar kvar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi bokade med hela 10 dagars varsel!!
![]() Vi tar det alltid coolt. Nu var detta extremt, men annars bokar vi bara några veckor i förväg. och vi hittar alltid ett bra pris. Men så är det bara jag och maken. Reser man flera, med barn tex förstår jag att man kanske måste ha en annan framförhållning. Märker ju här på Kalimera att många bokar lååångt i förväg. Nedräknare på 200 dagar eller så. För oss skulle det inte alls funka så. Mina chefer skulle bli tokiga, då jag jobbar enligt vaktlista och får veta mitt schema med fyra veckors varsel typ. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi bokade i Jan eller Feb i år och vi åker om en vecka.
![]() Känns så gott att beställa i tid man hinner ju kolla upp mycket om stället, hinner att spara semesterpengar mm.. |
|
||||
|
||||
![]()
Det beror alldeles på. Om vi har ett speciellt ställe där vi vill bo, bokar vi långt i förväg. Nu senast var vi fem personer vid bokningstillfället och vi ville stanna längre än två veckor, så redan i oktober fanns det inte mycket att välja på för oss. Fem personer + lång tid passar inte in i bolagens planeringar, tydligen.
Gången innan var vi betydligt flexibla, då visste vi bara att vi ville stanna en månad, och vi var bara fyra personer, så då höll jag på långt in på våren och sökte prisvärda alternativ till flygresan. Hotellet fixade vi på plats i Pigadia. ![]() Karin som redan tittar efter restresor... ![]() |
![]() |
|
|