![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Rethymno eller Samos |
|
||||
|
||||
![]()
Då skulle jag ha valt Samos utan att tveka. Inte för att jag ogillar Kreta, men jag tror att Samos passar er bättre eftersom ni inte har varit i Grekland tidigare. Samos är i jämförelse med Kreta en liten ö, och ni hinner se stora delar av ön under vecka om ni vill. Vill ni inte det kan ni slappa på stranden, och äta goda middagar, och ta en drink, på kvällen. Jag tycker personligen att Samos är en av de mest kompletta öarna i Grekland, där finns något för alla, oavsett vad man vill få ut av sin semester.
|
|
||||
|
||||
![]()
Och jag skulle välja just precis Chaniakusten...igen
![]() Jag skulle välja Menia av de hotellen du nämner. Det är inte bästa stranden precis utanför hotellet men det är bara att gå en liten bit så blir det bättre. Hotellet ligger precis på gränsen mellan Agia Marina/Platanias. I fickpengar brukar vi räkna 1000 kr per dag för 2 pers, men gör sällan av med mer än 700 kr. Då äter vi alla mål utom frukost ute, hyr solstolar, dricker några öl och åker några bussturer. Vi shoppar däremot inga mängder. Malin Senast redigerad av nilam den 2010-07-16 klockan 17:45. |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Janne. Ta Samos!!
![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Samos!
|
|
|||
|
|||
![]()
Är liten kluven här
![]() ![]() Samos är en otroligt vacker pärla och lagom storlek för att utforska om man är där första gången...nu var det någon här på forumet som skrev att Samos blivit väldigt turistiskt, men tror oxå det beror på var man bor på ön. För min del 1-1 Lycka till och hoppas ni får en riktigt skön semester vart ni än hamnar ![]() //Maggan |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
sen finns det ju två härliga pooler på hotellet, och orkar man inte gå och leta restaurang en kväll är maten god på hotellet. restaurangen ligger nere vid stranden så det blir en trevlig solnedgång. bara ett tips inför resan ni åker till grekland dvs allt går till lite hur som helst men allting fixar sig alltid =) dricker ni öl så rekommenderar jag att ni testar mythos. |
![]() |
|
|