![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Klart att man inte behöver en sommarstuga.......det är ju något som inte ingår i livets nödtorft i alla fall...... och klart man inte behöver en sommarstuga om man bor i hus eller på en gård med hästar.
Men om man inte gör det utan bara hyr en 2 rummare med gräsmatta utanför så är det inte alls så tokigt att ha en liten stuga på 15 kvm där man kan vara och pyssla och koppla av. Sen att man bor mitt i skärgården spelar ingen som helst roll. Det framgår ju inte i era tidigare inlägg att ni bor som ni gör så därav min protest med glimten i ögat i förra inläggen. Men att säga att det inte finns någon mening med att ha en stuga om man bor på Åland där har ni bägge fel för det finns det visst ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Själva ser vi fram i mot 2 underbart sköna och härliga veckor på Samos med så mkt lugn och ro man bara kan få.
![]() De har vi också på Samos, eller på andra ställen i Grekland. Jag far ut lenk kl. 6.00-6.30, Då är man färdig kl. 8 och kan promenera till bageriet som är 2,5 km borta vid busstationen, tillbaka via torget. Sedan frukost 9 tiden. Efter de ner till Gangou-beach och där "ligger" vi i solstolen hela dagen fram till ca. kl. 17 utan stress. Vi bara njuter av solen och av det att man är ledig. Man är på stranden de timmarna som man annars är på jobb och motionerar på morgon, hemma gör man de på kvällen. Ha de bra på Samos, och alla andra också... |
|
|||
|
|||
![]()
Jag och min kompis åker också till samos om knappt två månader, den 25 september för att vara exakt. Så himla skönt att ha något att se fram emot!
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker också den 25/9!
![]() |
![]() |
|
|