![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() En annan låt som också jag tycker är underbar heter "kokkino fengare". Tyvärr kommer jag inte ihåg just nu vem som sjunger den. Katsimichei är jättebra. Lyssna på dem och kom ihåg mig ![]() ![]() MVH Agapi |
|
||||
|
||||
![]()
Det var låten Ella mou på "Kalimeraskivan" som jag först fastnade för.
Och hans rös tförstås också ![]() Riitta Röst skall det vara inte rös ![]() Senast redigerad av Riitta den 2005-03-25 klockan 08:25. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() ![]() //Zanét |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja, det är Xaris och Panos. Fast synd ![]() ![]() Kokkino fengari var en av Katsimixas låtar. ![]() mvh Agapi Senast redigerad av Agapi den 2005-03-26 klockan 00:21. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
På vilken CD finns ella mou med? Är dom andra låtarna lika bra på den skivan?
Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Zanét |
|
||||
|
||||
![]()
Låter fantastiskt. Skriver upp inför sommarens resa
![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() /Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Du kan ju ta en titt om du vill vara så snäll
![]() Glädjer mig att du lyssnar på Kotsiras så ofta. Jag har en liten paus med honom nu. Det blir mer Andreatos, Rokkos och Terzis nuförtiden ![]() Tänker också på hur lycklig Kari måste känna sig för att kunna se Kotsiras "live". Hyvää Pääsiäistä teille ja kaikille jotka ymmärtävät mitä kirjoitin ![]() Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
http://www.theodorou.freeserve.co.uk...p/contents.htm så behöver åtminstone det inte vara något problem i framtiden. ![]() Glad påsk!!! Karin som minsann har hittat massor med andra problem med det grekiska språket... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Har faktiskt "kunnat" det grekiska alfabetet till och från ![]() ![]() Förresten, vilka ANDRA problem pratar du om? Blev så nyfiken på några exempel på detta! ![]() /Ivi -som minsann har gjort bort sig några gånger med det muntliga grekiska ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() //Zanét |