![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Å andra sidan förstår jag inte varför man inte bokar sittplatser på Norwegians hemsida. Det är billigt, det går fort och man får sitta tillsammans.
|
|
|||
|
|||
![]()
...men det får man ändå. Åtminstone enligt vår och våra vänners samlade erfarenhet på området.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi bokade inga sittplatser sträckan Arlanda - Umeå och visst satt vi tillsammans. Den lille i mors knä och den store bredvid mig. Tror inte att några små barn placeras någon annanstans än i närheten av sitt resesällskap. Som du skriver Janérik vem vill ta hand om någon annans småbarn. Dom kronorna som sparas på att inte förboka sittplatser kan man göra något roligare för.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har aldrig bokat plats och har alltid fått platser brevid varandra. Återstår att se om det är samma i år.
Jag tycker det är dyrt. 270:-/enkelresa för oss. Och lika mycket hem. Jösses.. jag kan ju äta en fin middag i grekland för dom pengarna. |
|
|||
|
|||
![]()
Åkte med man och 2 barn, inga förbokade platser. Vi blev placerade på skilda platser runt om i planet, men vi checkade in sent...väldigt sent...
De som checkar in tidigt brukar få platser ihop. Nu bokar vi oftast...det är ju roligare att sitta och längta tillsammans... ![]() |
![]() |
|
|