![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Først vil jeg slutte meg til "lovprisingen" av booking.com. h e l t topp ![]() Når det gjelder Hotel Kimon så har ikke vi bodd der, men tilbakemeldingene på trip.adviser og booking.com er veldig bra ![]() - et enkelt hotell er det vel ( om jeg husker riktig), jeg trodde kanskje det var li t t billigere der..., 60 euro uten frokost er ikke dyrt, men... Om du ville bo et annet sted enn Plaka kan jeg anbefale Hotell Economy, de scorer også høyt i fht prisen ![]() Vi har bodd der 2 -3ggr og er veldig godt fornøyd, frokosten er god, det er deilige senger og staben i resepsjonen er spesielt hyggelig ![]() Vi har aldri følt oss utrygge på beliggenheten rett over Athinasgaten (en liten bakkestump ned fra den) ved Kotziaplassen, og prisen er bra, 50 euro med frokost i des 2011 tror jeg. Når det gjelder Adonis så hadde vi planer om å bo der i nyttåret nå, vi har jo så gode minner derfra etter å ha bodd der de første 5 gangene vi besøkte Athen, ![]() - m e n bl a lysten på litt mer komfort, gjorde at vi droppet det. Med booking.com kan du ombestemme deg mange ganger enda, Lissi ![]() ![]() ![]() |
|
|