![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Här kommer en bild från kvällens höjdpunkt
![]() grekiska tomater, grekisk potatisgratäng, grekiska lövbiffar fyllda med grekisk ost och grekiskt vin ![]() ![]() Jag kan berätta att det smakade gott med grekisk mat ![]() Längtar bara lite till grekland idag ![]() Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ser veldig godt ut! Kourtaki er dog ikke mitt favoritt-drikke, men men...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ser fantastiskt gott och trevligt ut. Och katter har ni till bords oxå, ser jag.
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Superyummy, gratängen ser fantastisk ut, retsinan lockar, köttet som ett paket på julafton, tomaterna hm nja, lite rödlök, oregano och olivolja på en tallrik vid sidan av om jag får välja, men annars , mums!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mummm!
Ser väldigt gott ut, blir inspirerad får nog se vad det kan bli i kväll? Kanske det blir mina Grekiska lammfärsbiffar! Rolf |
|
||||
|
||||
![]()
Aj,aj, nu vill jag bara till Grekland. Tror det ska bli lite sallad och saganaki efter bastun i kväll + grekisk musik förstås!
![]() /Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mmmmm.... Ser jättegott ut! Varför ringde du inte?
![]() ![]() Startade Hojen idag! Det börjar ju närma sig åkväder. Trots att den stått kallt i fyra månader startade den efter några försök. Jag blev både förvånad och imponerad. När ska jag ställa in GPS:en och dra norröver? ![]() Ha en go resa hem till Santo i Påsk! Hälsa Moster och klappa Ouzo från mig. Jag har ett svagt minne av att Pischen heter Ouzo...? ![]() Peter |
|
|||
|
|||
![]()
Det ser bara för mumsigt ut
![]() ![]() |
![]() |
|
|