![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Igår på Apoteket upptäckte jag plötsligt Korres naturprodukter. Om de funnits länge där vet jag inte, men det var första gången jag såg dem i Sverige. Eftersom jag vet att många köper dessa produkter i Grekland -där de tillverkas- vill jag bara nämna det.
Eftersom jag själv aldrig köpt något tidigare, gladde det mig att få bära hem prover/broschyrer som en vänlig ung man försedde mig med. Showergel basil and lemmon - body butter jasmine - shampoo aloe and soapwort - hair mask shea butter and vitamins. Undrar om jag ska prova dem i morgon eller ... bara jag inte doftar som en hel frukt/blomsteraffär på Ålandsbåten. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Såg samma sak på mitt Apotek.Funderade om det var samma märke. Har aldrig provat märket men sett att det funnits "prat" om det. Får nog prova nästa gång jag är till Apoteket.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan Hej
Kicks kör också en rockad med KORRES, fick prover idag ![]() Har även ställt KORRES på nätet - svensk hemsida, med snabb leverans. //Maggan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Köpte deras body butter i oktober i Rethymno, Kicks är dubbelt så dyra på den produkten.
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]()
Jag köpte schampo och duschkräm för halva priset för ett år sen på "mitt" apotek. Enligt dem berodde det på att de skulle upphöra med Korres. Kul att det kanske kommer tillbaka. Jag gillar ar deras produkter.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vilket apotek? Nuförtiden finns det ju en uppsjö olika apotek. Det vore roligt att prova någon av Korres produkter, som många här har berömt.
|
|
|||
|
|||
![]()
Har också sett Korres på Åhlens vid Sergels torg i Stockholm.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ni ska absolut passa på och köpa Korres produkter på apoteket när ni är i grekland! Otroligt mycket billigare än på vårt svenska apotek och med ett mycket större sortiment! Underbara produkter.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Korres har helt fantastiske produkter. Det er synd at merket selges så dyrt i Norge/Sverige, og derfor kjøper jeg det meste på nett fra England til ca. halv pris. Har vært veldig fornøyd med alt jeg har prøvd til ansikt, kropp og lepper, minus et produkt i wild rose serien pga lukten. Håper virkelig det blir en tur til Hellas i sommer, så jeg kan storhandle.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...jag blev lite nyfiken och gick in på www.ebay.co.uk och sökte på "korres" och fick 337 träffar.Sen om priserna är rimliga eller ej har jag ingen aning om, men ta en titt ni som har hum om priserna och se...
![]() Mikke |
![]() |
|
|