![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Mystagogia kan antagelig glemmes for all tid. Den var bra en gang, men ble etterhvert en ren turistfelle. Da har toget gått for min del... Oasis er jeg litt usikker på, jeg har hatt gode opplevelser og en dårlig. Jeg har faktisk vært i kontakt med eieren, og de virker nå seriøse. Jeg vil ikke advare mot den m.a.o. Bruk den som en café på dagtid vil jeg si. Bra lunchsted, men hold dere for sikkerhets skyld unna frukten som settes på bordet. |
|
||||
|
||||
![]()
Romio- Bra mat men lite turistigt.
Eros- Bra, bra och bra ![]() Savvas- Bästa stället på hela ön!! Utöver dessa har ni Zum-Zum som serverar fantastiskt kött! Akta er för Jason No 1 som ligger mitt i stan, USELT ställe! Senast redigerad av Fjonk den 2011-04-03 klockan 21:50. Anledning: Fel tecken |
|
||||
|
||||
![]()
Vi bodde på Christina rooms i november och första kvällen rekommenderade Ann-Kristin oss ett ställe i närheten, på Sofokleuos 9 som heter Ουζερι Το Μεγιστον. Vi hamnade inte där den kvällen men väl nästa kväll. Fantastisk mat! Yiota och Dimitris gjorde allt för att vi skulle trivas och det gjorde vi så bra att vi återkom dit varenda kväll efter det. Typisk grekisk husmanskost och allt mycket vällagat. Hela tiden fick vi något lite extra att smaka på och hade man inte någon maträtt som vi frågade efter så nästa kväll fanns det där. Snällare människor får man nog leta efter, och godare mat också!
//maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det som jag trodde var ett n måste vara ett pi-tecken, Mr Walker, så du har nog rätt: att restaurangen heter Oyte Lepi. Tack för tips och varning, Fjonk. (P.S. Är det du på bilden?! Har skickat ett privat meddelande. ![]() Senast redigerad av Aina den 2011-04-04 klockan 21:39. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag blev lite provocerad av den där bilden, så jag kunde inte låta bli att skoja lite!
![]() Restaurangen Zum-Zum blir nog utmärkt för våra antivegetariska tonåringar. Nu börjar man längta! Aina |
![]() |
|
|